FAQ

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål.
Finder du ikke svar på lige netop dit spørgsmål, kan du sende en mail på info@fuzzies.dk

 

Levering

Hvor lang tid vil der gå inden jeg modtager mine varer?
Du modtager dine varer senest 6 dage efter bestilling, som regel vil de blive afsendt samme dag. Du modtager altid en ordrebekræftelse, når vi begynder at pakke dine varer.
Bemærk at varer til udlandet har længere leveringstider.
 

Returnering

Jeg har købt en vare som ikke passer, hvordan returnerer jeg den?
Du skal sende varen retur til vores lager sammen med en returformular. Du kan finde formularen her. http://fuzzies.dk/returnering-af-varer/

Jeg har fortrudt mit køb, kan jeg bytte varen?                                                                                                                                                                           

Hos Fuzzies.dk har du 14 dages returret.

Se på retursedlen eller nedenstående hvilken adresse du skal sende til (afhænger af årsagen til at du returnerer). Find formularen her: http://fuzzies.dk/returnering-af-varer/

Ombytning til anden vare eller størrelse samt defekte vare sendes til:

Fuzzies.dk
Høgevej 19 
6705 Esbjerg Ø

Husk at skrive på retursedlen, hvad varen skal byttes til. Hvis du ønsker pengene retur, vil vi refundere pengene indenfor 5 hverdage.

Ombytte vare, sker dette for egen regning og risiko. Bemærk, vi modtager ikke pakker pr. efterkrav.  

Hvorfor er det vigtigt at jeg anvender retursedlen?

Vi skal bruge oplysningerne på din returseddel til at håndtere din ordre. Hvis din returseddel er bortkommet kan du hente en ny, eller vedlægge en notits i pakken som indeholder dit ordre nr., navn, adresse, tlf. nr og kontooplysninger.

Husk også at oplyse, hvorfor du returnerer varen.

Du finder formularen her.
http://fuzzies.dk/returnering-af-varer/

 

Størrelsesvejledning


Find vores størrelsesvejledning her.http://fuzzies.dk/stoerrelsesvejledning/
 

Fejl ved gennemførsel af order


Jeg kan ikke få lov til at skrive min mail adresse under bestillingen og jeg kan derfor ikke komme videre

Hvis man benytter en ældre explore og bestemt antivirus programmer kan systemet låse i enkelte felter evt. email feltet
og man kan ikke få lov til at skrive eller komme videre.

Opdater din explore til en nyere version kan hente her:Microsoft explorer update

Dette skulle løse problemet.

Personlig afhentning af vare.


Kan jeg afhente mine vare på jeres adresse og spare forsendelsen?

Desværre kan vi ikke tilbyde jer muligheden for at afhente vare på vores adresse.
 

E-Mærket


Hvorfor er jeres shop ikke E-mærket?

Vi har valgt ikke at blive e-mærket, fordi de penge som E-handelsfonden vil opkræve, vil vi hellere have kommer vores kunder til gode!



Hvis ikke er du meget velkommen il at kontakte os på mail info@fuzzies.dk